Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Strolz pjäxor - åsikter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hillbay" data-source="post: 1066707" data-attributes="member: 155989"><p>Hej !</p><p></p><p>Helt ny i detta forum, men vill tillägga denna tråd gällande strolz</p><p></p><p>Har haft problem hela mitt liv med pjäxor, har provat det mesta ifrån billigt till svindyrt, hyrt allt som går att hyra och verkligen försökt att hitta en pjäxa utan att fötterna domnar eller man får kramp eller skav. Detta har varit ett stort problem för mig och gjort att det begränsat min skidåkning avsevärt.</p><p></p><p>Köpte ett par orangea strolz på Sportspec i GBG för 5 år sedan och måste säga att en ny värld öppnat sig för mig, kan idag spänna dom riktigt hårt på morgonen och behöver inte spänna upp dom igen förrän dagens slut, för mig har dom verkligen varit en stor räddning och dom levererar i alla lägen. </p><p></p><p>Nu tog jag dom hårdaste i orange.</p><p></p><p>Värda sin vikt i guld, för mig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hillbay, post: 1066707, member: 155989"] Hej ! Helt ny i detta forum, men vill tillägga denna tråd gällande strolz Har haft problem hela mitt liv med pjäxor, har provat det mesta ifrån billigt till svindyrt, hyrt allt som går att hyra och verkligen försökt att hitta en pjäxa utan att fötterna domnar eller man får kramp eller skav. Detta har varit ett stort problem för mig och gjort att det begränsat min skidåkning avsevärt. Köpte ett par orangea strolz på Sportspec i GBG för 5 år sedan och måste säga att en ny värld öppnat sig för mig, kan idag spänna dom riktigt hårt på morgonen och behöver inte spänna upp dom igen förrän dagens slut, för mig har dom verkligen varit en stor räddning och dom levererar i alla lägen. Nu tog jag dom hårdaste i orange. Värda sin vikt i guld, för mig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Strolz pjäxor - åsikter?
Tillbaka
Topp