Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Strolz pjäxor - åsikter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="aelgen" data-source="post: 856472" data-attributes="member: 91621"><p>Jag har faktiskt precis suttit i tankar om att köra in en Strolz innersko i min Krypton. Det problem jag har är att min fot är egentligen för bred för pjäxan, har tryckt den 2 gånger och det har blivit mycket bättre. Dock så är innerskon för tight trots att jag kört i den i 4 veckor. Så jag har kört med en Salomon innersko i dem och då har de varit rätt bra, fast jag älskar känslan av en sån Envelop innersko (eller vad det heter) som I.D innerskon i Dalbellon är. Nu har jag dessutom börjat få ont när jag har i Salomon innerskon. Så just nu befinner sig pjäxorna på Jennewein sports i Anton där de skulle göra allt de kunde för att förstora innerskon vid tådelen. Funkar detta så tror jag pjäxorna blir bra.</p><p></p><p>Annars får jag kanske fixa en Strolz innersko, lite lockande. Dock sa en säljare i Jenewein att eftersom strolz bara använder 100% äkta läder så blir det mycket annorlunda vid olika temperaturer, medan om man använder det läder som typ Heads sprutbara innersko använder så förändras inte innerskon.</p><p>Vad har du för åsikt om innerskon från Strolz, är det någon skillnad i olika temperaturer?</p><p></p><p>Ursäkta att min inlägg är så rörigt, tankarna är lite upp och ner för tillfället!</p><p></p><p>Tack för svaret Nojlas =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="aelgen, post: 856472, member: 91621"] Jag har faktiskt precis suttit i tankar om att köra in en Strolz innersko i min Krypton. Det problem jag har är att min fot är egentligen för bred för pjäxan, har tryckt den 2 gånger och det har blivit mycket bättre. Dock så är innerskon för tight trots att jag kört i den i 4 veckor. Så jag har kört med en Salomon innersko i dem och då har de varit rätt bra, fast jag älskar känslan av en sån Envelop innersko (eller vad det heter) som I.D innerskon i Dalbellon är. Nu har jag dessutom börjat få ont när jag har i Salomon innerskon. Så just nu befinner sig pjäxorna på Jennewein sports i Anton där de skulle göra allt de kunde för att förstora innerskon vid tådelen. Funkar detta så tror jag pjäxorna blir bra. Annars får jag kanske fixa en Strolz innersko, lite lockande. Dock sa en säljare i Jenewein att eftersom strolz bara använder 100% äkta läder så blir det mycket annorlunda vid olika temperaturer, medan om man använder det läder som typ Heads sprutbara innersko använder så förändras inte innerskon. Vad har du för åsikt om innerskon från Strolz, är det någon skillnad i olika temperaturer? Ursäkta att min inlägg är så rörigt, tankarna är lite upp och ner för tillfället! Tack för svaret Nojlas =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Strolz pjäxor - åsikter?
Tillbaka
Topp