Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Strolz pjäxor - åsikter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Starcommander" data-source="post: 856482" data-attributes="member: 101926"><p>Köpte ett par Strolz på Alber/St Anton i förra veckan orange/svart. Finns massa av åsikter för och emot. Finns en skåning som arbetar i butiken som åker på Strolz som du kan prata med. Min egen motivering var enkel. En skräddarsydd kostym sitter alltid bättre och jag har alltid åkt på fomsprutat (tidigare Conformable). Tycker sedan att priset för skon är rimlig där sula sko samt skal skapas för din egen fot. Nu har jag fötter som inte har någon avvikelse utan är tacksamma i de flesta skor från start utan stora justeringar. Ville inte heller ha eldsflammor eller annat som andra tillverkare erbjuder. Mina skor satt perfekt från första dagen. Möjligen att jag ska byta till det styvare skalet orange/orange. Rekommenderas!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Starcommander, post: 856482, member: 101926"] Köpte ett par Strolz på Alber/St Anton i förra veckan orange/svart. Finns massa av åsikter för och emot. Finns en skåning som arbetar i butiken som åker på Strolz som du kan prata med. Min egen motivering var enkel. En skräddarsydd kostym sitter alltid bättre och jag har alltid åkt på fomsprutat (tidigare Conformable). Tycker sedan att priset för skon är rimlig där sula sko samt skal skapas för din egen fot. Nu har jag fötter som inte har någon avvikelse utan är tacksamma i de flesta skor från start utan stora justeringar. Ville inte heller ha eldsflammor eller annat som andra tillverkare erbjuder. Mina skor satt perfekt från första dagen. Möjligen att jag ska byta till det styvare skalet orange/orange. Rekommenderas! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Strolz pjäxor - åsikter?
Tillbaka
Topp