Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Strolz pjäxor - åsikter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ARE1977" data-source="post: 863751" data-attributes="member: 56498"><p>Min erfarenhet av Strolz är att med en bra bootfitter löser man nästan allt. Efter jag sett vad de gör i hemlandet och träffat dem som jobbar på utvecklingsavd är jag ännu mer positiv. Då de jobbar mest m det praktiska bootfittandet, de menar att det är där man lär sig, "verkligheten" alltså. Mkt intressant tycker jag.</p><p></p><p>Det är dock alltid svårt att råda pjäxor över internet då alla fötter ser olika ut. men som jag tidigare nämnde så är jag av den uppfattningen att en riktigt vass bootfitter fixar det mesta m Strolz. Detta grundar jag på deras statestik över lyckade fall i hemlandet och kollegor i swe så även mina egna erfarenheter inom hantverket.</p><p></p><p>Tycker Du är helt rätt ute m att söka Dig till en duktig och erfaren bootfitter iaf. Ska nämnas att jag inte åker på Strolz någe mer. Så även att jag tror på tre delat så länge man inte är en pistfantast. (kommer mera 3-delat nästa år) </p><p></p><p>God tur m Pjuxs!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ARE1977, post: 863751, member: 56498"] Min erfarenhet av Strolz är att med en bra bootfitter löser man nästan allt. Efter jag sett vad de gör i hemlandet och träffat dem som jobbar på utvecklingsavd är jag ännu mer positiv. Då de jobbar mest m det praktiska bootfittandet, de menar att det är där man lär sig, "verkligheten" alltså. Mkt intressant tycker jag. Det är dock alltid svårt att råda pjäxor över internet då alla fötter ser olika ut. men som jag tidigare nämnde så är jag av den uppfattningen att en riktigt vass bootfitter fixar det mesta m Strolz. Detta grundar jag på deras statestik över lyckade fall i hemlandet och kollegor i swe så även mina egna erfarenheter inom hantverket. Tycker Du är helt rätt ute m att söka Dig till en duktig och erfaren bootfitter iaf. Ska nämnas att jag inte åker på Strolz någe mer. Så även att jag tror på tre delat så länge man inte är en pistfantast. (kommer mera 3-delat nästa år) God tur m Pjuxs! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Strolz pjäxor - åsikter?
Tillbaka
Topp