Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Strolz pjäxor - åsikter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="la_grave" data-source="post: 942238" data-attributes="member: 29415"><p>Strolz suger. Jag har kört Strols sedan mitten på 90-talet (från Löplabbet/Pjäxlabbet) och är nu inne på min andra yttersko resp min fjärde innersko (senaste paret köpte jag i Åre, sedan gjorde jag om innerskon först på Alpingaraget, sedan åkte jag ner till Lech och gjorde om innerskon en gång till).</p><p></p><p>De är bekväma och sitter bra men de är ALDRIG hela. Det är alltid något beslag som är trasigt, någon wire som är skev, något metallbleck som givit upp. De har kanske varit hela 25% av tiden och om man inte är i Österrike är det långt till någon som kan ge dig reservdelar. Jag åker omkring med 1 kg reservdelar men nu är häl- och tåplattorna utslitna, och det är typ det enda jag inte hade med mig den här gången, och trots att jag beställde nya förförra måndagen (dvs nästan tre veckor sedan) från Österrike (till La Grave, Frankrike) har jag inte fått delarna ännu eftersom - ja jag vet inte vad de sysslar med (skrivit fel adress på paketet? Budföretaget lyckas ju inte leverera), här är spårsidan för mina prylar</p><p></p><p><a href="http://www.gls-group.eu/276-I-PORTAL-WEB/content/GLS/NL99/EN/5004.htm?txtRefNo=524029478668&txtAction=71000" target="_blank">http://www.gls-group.eu/276-I-PORTAL-WEB/content/GLS/NL99/EN/5004.htm?txtRefNo=524029478668&txtAction=71000</a></p><p></p><p>Jag satt hemma en hel utsökt skiddag i förrgår och väntade på detta paket - som inte kom. En del av Strolzupplevelsen. Fortfarande sugen?</p><p></p><p>Jag betalar lätt 10 000:- för ett par bra pjäxor om hela pjäxan är bra. Innerskon ska naturligtvis sitta perfekt men lika viktigt (vilket framgår ovan) är att pjäxan rent mekaniskt är av hög kvalitet. Vad ska jag välja?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="la_grave, post: 942238, member: 29415"] Strolz suger. Jag har kört Strols sedan mitten på 90-talet (från Löplabbet/Pjäxlabbet) och är nu inne på min andra yttersko resp min fjärde innersko (senaste paret köpte jag i Åre, sedan gjorde jag om innerskon först på Alpingaraget, sedan åkte jag ner till Lech och gjorde om innerskon en gång till). De är bekväma och sitter bra men de är ALDRIG hela. Det är alltid något beslag som är trasigt, någon wire som är skev, något metallbleck som givit upp. De har kanske varit hela 25% av tiden och om man inte är i Österrike är det långt till någon som kan ge dig reservdelar. Jag åker omkring med 1 kg reservdelar men nu är häl- och tåplattorna utslitna, och det är typ det enda jag inte hade med mig den här gången, och trots att jag beställde nya förförra måndagen (dvs nästan tre veckor sedan) från Österrike (till La Grave, Frankrike) har jag inte fått delarna ännu eftersom - ja jag vet inte vad de sysslar med (skrivit fel adress på paketet? Budföretaget lyckas ju inte leverera), här är spårsidan för mina prylar [URL]http://www.gls-group.eu/276-I-PORTAL-WEB/content/GLS/NL99/EN/5004.htm?txtRefNo=524029478668&txtAction=71000[/URL] Jag satt hemma en hel utsökt skiddag i förrgår och väntade på detta paket - som inte kom. En del av Strolzupplevelsen. Fortfarande sugen? Jag betalar lätt 10 000:- för ett par bra pjäxor om hela pjäxan är bra. Innerskon ska naturligtvis sitta perfekt men lika viktigt (vilket framgår ovan) är att pjäxan rent mekaniskt är av hög kvalitet. Vad ska jag välja? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Strolz pjäxor - åsikter?
Tillbaka
Topp