Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Strolz pjäxor - åsikter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lundblom" data-source="post: 951958" data-attributes="member: 74506"><p>Jag har haft de svarta Stroltz sedan 2002 och jag tycker att det är det är det bästa köp jag gjort. Har bytt ett spänne som gick sönder när jag gick med dom uppknäppta i en trapp och spännet tog i ett trappsteg och gick sönder. Annars har inget krånglat. Det enda som inte är så bra är att jag lätt fryser om tårna men det tycker jag att jag har gjort med alla mina pjäxor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lundblom, post: 951958, member: 74506"] Jag har haft de svarta Stroltz sedan 2002 och jag tycker att det är det är det bästa köp jag gjort. Har bytt ett spänne som gick sönder när jag gick med dom uppknäppta i en trapp och spännet tog i ett trappsteg och gick sönder. Annars har inget krånglat. Det enda som inte är så bra är att jag lätt fryser om tårna men det tycker jag att jag har gjort med alla mina pjäxor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Strolz pjäxor - åsikter?
Tillbaka
Topp