Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Strolz
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Charlotte76" data-source="post: 27410" data-attributes="member: 29535"><p>I Sthlm kan du gå till Alpingaraget, i Åre finns det Hanson vad jag vet... Men de är ju väldigt dyra som du kanske vet. Och med bara 30 åkdagar om året förstår jag att du inte tycker att pjäxorna är sköna. Det tog över en säsong med 120 åkdagar för mig att åka in mina pjäxor! Det kostar blod svett och tårar. Jag har också väldigt konstiga fötter och opererade dem i våras, så nu är de inte lika breda längre. Men innan dess lästade jag ut mina ytterskor så att de skulle passa mina breda fötter. Jag tycker att du ska lygna dig med att köpa nya pjäxor och behålla dem en säsong till, du får räkna med att det tar tid att åka in dem. Du kan ju lästa ut dem. Inte alls så dyrt, och om du inte blir nöjd av någon anledning kan du shapa tillbaks dem till den vanliga formen igen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Charlotte76, post: 27410, member: 29535"] I Sthlm kan du gå till Alpingaraget, i Åre finns det Hanson vad jag vet... Men de är ju väldigt dyra som du kanske vet. Och med bara 30 åkdagar om året förstår jag att du inte tycker att pjäxorna är sköna. Det tog över en säsong med 120 åkdagar för mig att åka in mina pjäxor! Det kostar blod svett och tårar. Jag har också väldigt konstiga fötter och opererade dem i våras, så nu är de inte lika breda längre. Men innan dess lästade jag ut mina ytterskor så att de skulle passa mina breda fötter. Jag tycker att du ska lygna dig med att köpa nya pjäxor och behålla dem en säsong till, du får räkna med att det tar tid att åka in dem. Du kan ju lästa ut dem. Inte alls så dyrt, och om du inte blir nöjd av någon anledning kan du shapa tillbaks dem till den vanliga formen igen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Strolz
Tillbaka
Topp