Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Strul med dynafitpjäxor...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="waxoff" data-source="post: 1033449" data-attributes="member: 99032"><p>Skruven verkar ju inte ha suttit centrerat från början... Eller? Jag funderar till om det kan ha bidragit till att den till slut har gått av? Gamla pjuck sa du så jag gissar att du inte försökt få det på nån form av garanti? Har du kollat med nån butik om det skulle vara möjligt? Annars är det nog bara att göra enligt förslaget ovan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="waxoff, post: 1033449, member: 99032"] Skruven verkar ju inte ha suttit centrerat från början... Eller? Jag funderar till om det kan ha bidragit till att den till slut har gått av? Gamla pjuck sa du så jag gissar att du inte försökt få det på nån form av garanti? Har du kollat med nån butik om det skulle vara möjligt? Annars är det nog bara att göra enligt förslaget ovan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Strul med dynafitpjäxor...
Tillbaka
Topp