Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Strumpor till boots med marinoull?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Xavier" data-source="post: 468512" data-attributes="member: 64225"><p>Försäljaren är ett stolpskott som inte har en aning om vad du pratar om. En coolmaxliner är ungefär lika tjock som en strumpbyxa. Bara för att en strumpa har 75% ull betyder inte det att den är tjock för det. Självklart skall du välja en tunn strumpa eftersom vi vill ha schysst passform, typ ski lighten. Jag kör sällan dubbla i bootsen för där har jag aldrig problem med kalla fötter eller skavsår. Men köper du boots i rätt storlek och sedan sätter en coolmax liner under strumpan du provade ut med så skulle jag bli förvånad om du skulle känna någon skillnad på stroleken. Försäljaren trodde väl att du menade armens vita....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Xavier, post: 468512, member: 64225"] Försäljaren är ett stolpskott som inte har en aning om vad du pratar om. En coolmaxliner är ungefär lika tjock som en strumpbyxa. Bara för att en strumpa har 75% ull betyder inte det att den är tjock för det. Självklart skall du välja en tunn strumpa eftersom vi vill ha schysst passform, typ ski lighten. Jag kör sällan dubbla i bootsen för där har jag aldrig problem med kalla fötter eller skavsår. Men köper du boots i rätt storlek och sedan sätter en coolmax liner under strumpan du provade ut med så skulle jag bli förvånad om du skulle känna någon skillnad på stroleken. Försäljaren trodde väl att du menade armens vita.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Strumpor till boots med marinoull?
Tillbaka
Topp