Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Stryn 2009
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="EmilAlamaa" data-source="post: 534355" data-attributes="member: 77064"><p>Om ni ska dit fa inte för sent! vi var där nångång i slutet innan dem stängde, å då hade parken nästan smält bort. Första dagen var de ingen park som gick att åka i. å railsen hade dem plockat bort. sen frågade vi om dem inte ska sätta upp railsen, kmr inte ihåg vad dem sa. men två dagar senare hade dem iaf byggt ett nytt hopp å lagt upp en flatbox, då kändes resan inte helt onödig. Men inte värt att åka 220 mil tur å retur för en nedsmält park, en box å ett hyffsat blått/rött hopp -_- men om man är där rätt tid så lär de vara sjukt! galet fint berg, å sjuk utsikt när man åker sittliften. Å vi bodde i stryns lilla by, där hade dem massa affärer, fast man orkade inte köpa nått för de var så dyrt. Har för mig att dem hade ett stort köpcentrum, fast dit var vi aldrig. . . Dem hade också en hall me trampoliner å foampits tror jag, iaf trampoliner. Men dem hade inte öppet den då när vi var där .. </p><p></p><p>rekomenderar att ha med sig en ipod eller laptop som man kan titta filmer på, för det blir ganska uttråkande å sick sack åka 100mil medans det enda man ser är norges höga berg till höger å vänster . . ..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="EmilAlamaa, post: 534355, member: 77064"] Om ni ska dit fa inte för sent! vi var där nångång i slutet innan dem stängde, å då hade parken nästan smält bort. Första dagen var de ingen park som gick att åka i. å railsen hade dem plockat bort. sen frågade vi om dem inte ska sätta upp railsen, kmr inte ihåg vad dem sa. men två dagar senare hade dem iaf byggt ett nytt hopp å lagt upp en flatbox, då kändes resan inte helt onödig. Men inte värt att åka 220 mil tur å retur för en nedsmält park, en box å ett hyffsat blått/rött hopp -_- men om man är där rätt tid så lär de vara sjukt! galet fint berg, å sjuk utsikt när man åker sittliften. Å vi bodde i stryns lilla by, där hade dem massa affärer, fast man orkade inte köpa nått för de var så dyrt. Har för mig att dem hade ett stort köpcentrum, fast dit var vi aldrig. . . Dem hade också en hall me trampoliner å foampits tror jag, iaf trampoliner. Men dem hade inte öppet den då när vi var där .. rekomenderar att ha med sig en ipod eller laptop som man kan titta filmer på, för det blir ganska uttråkande å sick sack åka 100mil medans det enda man ser är norges höga berg till höger å vänster . . .. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Stryn 2009
Tillbaka
Topp