Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Stryn 2014
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Danieloo" data-source="post: 1037825" data-attributes="member: 146495"><p>Tja!</p><p></p><p>Någon som vet hur man tar sig till stryn nu i sommar med något resebolag? Ringde alplinjen men dom åker inte upp dit i år.</p><p></p><p>Är från Göteborg men är flexibel o kan ta mig till oslo eller något sånt. Varför jag vill åka med nått resebolag är för att jag vill slippa allt det där med hitta boende själv och så. Har ju inget körkort så är beroende av de, eller är det någon som ska upp dit annars som åker förbi göteborg på vägen annars? Aldrig vart där har sjukt stor lust att åka upp denna sommaren, verkar grymt!</p><p></p><p>Finns kontakt genom PM eller tråden! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Danieloo, post: 1037825, member: 146495"] Tja! Någon som vet hur man tar sig till stryn nu i sommar med något resebolag? Ringde alplinjen men dom åker inte upp dit i år. Är från Göteborg men är flexibel o kan ta mig till oslo eller något sånt. Varför jag vill åka med nått resebolag är för att jag vill slippa allt det där med hitta boende själv och så. Har ju inget körkort så är beroende av de, eller är det någon som ska upp dit annars som åker förbi göteborg på vägen annars? Aldrig vart där har sjukt stor lust att åka upp denna sommaren, verkar grymt! Finns kontakt genom PM eller tråden! :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Stryn 2014
Tillbaka
Topp