Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Stryn i Juni -08
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="assr" data-source="post: 437180" data-attributes="member: 79407"><p>Tjaba!</p><p></p><p>Vi är mellan 2 och 4 grabbar och tjejer som vill dra upp från Uppsala till Stryn och åka lite skidor och snowboard i sommar. Det skulle isåfall bilas dit, takbox och bil som kommer bli proppfull med glada bummers och fulöl :D.</p><p></p><p>Förslaget är iallafall; Vi bokar en stor jäkla stuga (12 personer är max såvitt jag förstått det)så att vi får det billigare per person, och som bonus så blir vi vänner för livet! Vem vet, vi kanske kommer hem med grupptatueringar på ljumskarna och vigselringar? Det kan bli underbart!</p><p></p><p>När skulle detta ske? Vi tänkte dra upp någon gång i perioden 10-15 juni, inget är bestämt.</p><p>Hur länge skulle vi stanna? Lite mer än en vecka, kanske 10 dagar, kanske 14. Vad tycker ni? Allt beror på budget och motivation. Man kan ju iaf ta sig hem med buss om man vill stanna längre.</p><p></p><p>Var ligger ambitionsnivån? De flesta kan nog slänga sig runt i en ostabil 180, en del kan även ta sig det fulla varvet! Vi tar oss även ned för de backarna med röda markeringar. Det känns bra. Nej men herregud, vi ska dit för att ha roligt. Alla ska med! :]</p><p></p><p>Vilka är då dessa människor? Jag är en rödhårig juridikstudent med mycket pepp, iallafall just nu :D. De andra inkluderar en blond vältränad man i de unga 20' som har ett mycket attraktivt yttre, hurra för det! Med följer eventuellt några flickor men de har inte sagt ja fullt ut så jag tänker inte hänga ut dem än..</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Vill ni vara med? Skriv ett inlägg här eller posta i min gästbok. Kram på er.</p><p>/Hans</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="assr, post: 437180, member: 79407"] Tjaba! Vi är mellan 2 och 4 grabbar och tjejer som vill dra upp från Uppsala till Stryn och åka lite skidor och snowboard i sommar. Det skulle isåfall bilas dit, takbox och bil som kommer bli proppfull med glada bummers och fulöl :D. Förslaget är iallafall; Vi bokar en stor jäkla stuga (12 personer är max såvitt jag förstått det)så att vi får det billigare per person, och som bonus så blir vi vänner för livet! Vem vet, vi kanske kommer hem med grupptatueringar på ljumskarna och vigselringar? Det kan bli underbart! När skulle detta ske? Vi tänkte dra upp någon gång i perioden 10-15 juni, inget är bestämt. Hur länge skulle vi stanna? Lite mer än en vecka, kanske 10 dagar, kanske 14. Vad tycker ni? Allt beror på budget och motivation. Man kan ju iaf ta sig hem med buss om man vill stanna längre. Var ligger ambitionsnivån? De flesta kan nog slänga sig runt i en ostabil 180, en del kan även ta sig det fulla varvet! Vi tar oss även ned för de backarna med röda markeringar. Det känns bra. Nej men herregud, vi ska dit för att ha roligt. Alla ska med! :] Vilka är då dessa människor? Jag är en rödhårig juridikstudent med mycket pepp, iallafall just nu :D. De andra inkluderar en blond vältränad man i de unga 20' som har ett mycket attraktivt yttre, hurra för det! Med följer eventuellt några flickor men de har inte sagt ja fullt ut så jag tänker inte hänga ut dem än.. Vill ni vara med? Skriv ett inlägg här eller posta i min gästbok. Kram på er. /Hans [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Stryn i Juni -08
Tillbaka
Topp