Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Stryn i Juni -08
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="assr" data-source="post: 437190" data-attributes="member: 79407"><p>/\</p><p>fair enough,.</p><p></p><p>förresten så är det ett stort plus, iallafall om ni vill dela bil med oss (vi kanske kan få låna en 8sitsig chevrolet trans-sportV6), om ni har körkort (för det kommer ta typ 13-14h att köra upp dit, eller rättare sagt 12h och 13min enligt michelin men med pauser:p)</p><p></p><p>ett annat plus är om ni är ungefär vår ålder, dvs runt 20 och uppåt <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="assr, post: 437190, member: 79407"] /\ fair enough,. förresten så är det ett stort plus, iallafall om ni vill dela bil med oss (vi kanske kan få låna en 8sitsig chevrolet trans-sportV6), om ni har körkort (för det kommer ta typ 13-14h att köra upp dit, eller rättare sagt 12h och 13min enligt michelin men med pauser:p) ett annat plus är om ni är ungefär vår ålder, dvs runt 20 och uppåt :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Stryn i Juni -08
Tillbaka
Topp