Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
stryn i sommar! när e det bäst?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="makafone" data-source="post: 153564" data-attributes="member: 42714"><p>folven bor man på om man vill ha festen och röjet, bara sköna gubbar där. </p><p>var där förra sommaren en vecka innan midsommar om jag inte minns fel.... då var det helt ok dock inte så bra väder, jag hade dratt senare typ nån gång i mitten eller början av juli när man är säker på att parken är färdibyggd för det var den inte när vi var där. för hoppningsvis schysstare väder också (om det blir det nån gång då norska västkusten har mest nederbörd i hela världen typ) Snön är ganska blöt ungefär som vårsnö och dom saltar kickarna till hoppen så dom är hårda.</p><p></p><p>Tältplats kostar 50:- nok per person och natt.. jag hade satsat på hytte som kostar mera men man kan lägga energin på att åka skidor och dampa istället för att ta hand om blöta sängkläder o sånt... dessutom så är det fest till 03.30 varje dag och om man vill gå sova lite tidigare så e det nog lättare om man inte bor i ett tyghus... på folven finns även en ramp och en liten skatepark. </p><p></p><p>Vill man bo lite mer städat så finns det fett med campingar runt hela stryn dalen...</p><p></p><p>Offpisten testade vi aldrig men den är mycket bra i gemförelse...</p><p></p><p>Obs! nästan ett måste att man har med en egen bil med bra brommsar.. då det är typ 1-2 mil mellan folven som e det närmsta boendet... vägen är minst sagt brant och slingrig. (går en buss varje dag men den kostar helvete)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="makafone, post: 153564, member: 42714"] folven bor man på om man vill ha festen och röjet, bara sköna gubbar där. var där förra sommaren en vecka innan midsommar om jag inte minns fel.... då var det helt ok dock inte så bra väder, jag hade dratt senare typ nån gång i mitten eller början av juli när man är säker på att parken är färdibyggd för det var den inte när vi var där. för hoppningsvis schysstare väder också (om det blir det nån gång då norska västkusten har mest nederbörd i hela världen typ) Snön är ganska blöt ungefär som vårsnö och dom saltar kickarna till hoppen så dom är hårda. Tältplats kostar 50:- nok per person och natt.. jag hade satsat på hytte som kostar mera men man kan lägga energin på att åka skidor och dampa istället för att ta hand om blöta sängkläder o sånt... dessutom så är det fest till 03.30 varje dag och om man vill gå sova lite tidigare så e det nog lättare om man inte bor i ett tyghus... på folven finns även en ramp och en liten skatepark. Vill man bo lite mer städat så finns det fett med campingar runt hela stryn dalen... Offpisten testade vi aldrig men den är mycket bra i gemförelse... Obs! nästan ett måste att man har med en egen bil med bra brommsar.. då det är typ 1-2 mil mellan folven som e det närmsta boendet... vägen är minst sagt brant och slingrig. (går en buss varje dag men den kostar helvete) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
stryn i sommar! när e det bäst?
Tillbaka
Topp