Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Stryn någon gång 3-12/7
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Xavier" data-source="post: 338195" data-attributes="member: 64225"><p>Jag tänkte åka till Stryn ganska omgående men det var ju gudförbannat att hitta ett vettigt boende. Jag tar med mig tältet och improviserar. Men om någon har en stuga eller motsvarande en eller flera av dagarna så hyr jag gärna in mig. Eller någon som är på väg dit och vill dela stuga/rum. Resa dit om någon tänkt köra bil och vill dela så är jag också intresserad. Annars blir det nog tåg och buss för mig dit.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Xavier, post: 338195, member: 64225"] Jag tänkte åka till Stryn ganska omgående men det var ju gudförbannat att hitta ett vettigt boende. Jag tar med mig tältet och improviserar. Men om någon har en stuga eller motsvarande en eller flera av dagarna så hyr jag gärna in mig. Eller någon som är på väg dit och vill dela stuga/rum. Resa dit om någon tänkt köra bil och vill dela så är jag också intresserad. Annars blir det nog tåg och buss för mig dit. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Stryn någon gång 3-12/7
Tillbaka
Topp