Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Stryn någon gång 3-12/7
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gurra69" data-source="post: 339367" data-attributes="member: 27353"><p>Haha.. moppe med lagg och utrustning? Var bor du? Från Stockholm är det väl i alla fall 80-90 mil... Vad resan kan kosta dig är givetvis ganska beroende på varifrån du vill åka... ;-)</p><p></p><p>Jag har sovit i bilen uppe på berget. Det funkar fint. Står du precis vid anläggningens parkering kommer skäggsnubben att mota bort dig men en bit bort funkar som sagt fint. Det finns vatten i bäckarna som är några grader... <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":-)" title="Smile :-)" data-smilie="1"data-shortname=":-)" /> Det funkar att tvätta sig där om man har lite ryggrad. Ta med spritkök eller engångsgrillar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gurra69, post: 339367, member: 27353"] Haha.. moppe med lagg och utrustning? Var bor du? Från Stockholm är det väl i alla fall 80-90 mil... Vad resan kan kosta dig är givetvis ganska beroende på varifrån du vill åka... ;-) Jag har sovit i bilen uppe på berget. Det funkar fint. Står du precis vid anläggningens parkering kommer skäggsnubben att mota bort dig men en bit bort funkar som sagt fint. Det finns vatten i bäckarna som är några grader... :-) Det funkar att tvätta sig där om man har lite ryggrad. Ta med spritkök eller engångsgrillar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Stryn någon gång 3-12/7
Tillbaka
Topp