Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Stryn till sommaren
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jacob_d" data-source="post: 16918" data-attributes="member: 16188"><p>Ville bara göra en sak klart för dig, man åker inte till Stryn för att det är kul att festa på campingen. Folven som någon nämnt tidigare är faan en av världens mest regnsäkra platser. Har bott i tält två somrar i rad och vaknat mitt i natten av att jag sover i vattensäng. Folven är en jävla skitcamping, inget drag och lite folk, men däremot så kan åkningen vara riktigt bra om man har tur vill säga. Förrförra sommarn var ett kanon år, kommer inte riktigt ihåg men jag tror de hade tre piper och runt 12 bra big-jump i början av juli. I somras däremot var det inte ens snö halvvägs ner och de enda hoppen som fanns(3-4st) låg i ett avstängt område där det kosta extra att åka.</p><p></p><p>Ta ett tips och kolla upp noga hur det verkar innan du åker, lycka till.</p><p></p><p>Jacob</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jacob_d, post: 16918, member: 16188"] Ville bara göra en sak klart för dig, man åker inte till Stryn för att det är kul att festa på campingen. Folven som någon nämnt tidigare är faan en av världens mest regnsäkra platser. Har bott i tält två somrar i rad och vaknat mitt i natten av att jag sover i vattensäng. Folven är en jävla skitcamping, inget drag och lite folk, men däremot så kan åkningen vara riktigt bra om man har tur vill säga. Förrförra sommarn var ett kanon år, kommer inte riktigt ihåg men jag tror de hade tre piper och runt 12 bra big-jump i början av juli. I somras däremot var det inte ens snö halvvägs ner och de enda hoppen som fanns(3-4st) låg i ett avstängt område där det kosta extra att åka. Ta ett tips och kolla upp noga hur det verkar innan du åker, lycka till. Jacob [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Stryn till sommaren
Tillbaka
Topp