Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Stryn- VAR? HUR? NÄR?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pjexet" data-source="post: 115661" data-attributes="member: 33994"><p>Hej!! </p><p></p><p>Tack för tips. Jag har försökt boka boende på Folven (hytte) samt på Hjelle (skipakke på motellet) över midsommarhelgen. Jag trodde inte att norrmännen firade midsommar men det gör de ju..... så det var fullt på båda ställena. Är det någon som har tips på annat bra boende? Hytte eller enklare pensionat/motell inte alltför långt från skidcentret. I värsta fall får vi bo i tält men vad jag förstod av Folven campings hemsida så går det inte att boka tältplats utan det är först till kvarn.... Vi lär inte komma dit först om vi kör upp torsdag em från Göteborg. Dessutom är det skittrist att sitta och huttra i ett tält om det regnar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pjexet, post: 115661, member: 33994"] Hej!! Tack för tips. Jag har försökt boka boende på Folven (hytte) samt på Hjelle (skipakke på motellet) över midsommarhelgen. Jag trodde inte att norrmännen firade midsommar men det gör de ju..... så det var fullt på båda ställena. Är det någon som har tips på annat bra boende? Hytte eller enklare pensionat/motell inte alltför långt från skidcentret. I värsta fall får vi bo i tält men vad jag förstod av Folven campings hemsida så går det inte att boka tältplats utan det är först till kvarn.... Vi lär inte komma dit först om vi kör upp torsdag em från Göteborg. Dessutom är det skittrist att sitta och huttra i ett tält om det regnar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Stryn- VAR? HUR? NÄR?
Tillbaka
Topp