Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Stryn- VAR? HUR? NÄR?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ceci" data-source="post: 115666" data-attributes="member: 47200"><p>Hej Hej!!!</p><p></p><p>Jag kom till Stryn før några dagar sen, har bara varit ute och åkt lite igår før vædret har varit ganska dåligt. Jag har fixat jobb hær och kommer att stanna till mitten på augusti. Jag och en annana tjej hær har hyrt ett helt hus 7km från stryn, men åt skidåkningen till dær vi har plats før många fler, så skulle ni vara 2 eller 3 och vill dela detta hus med oss så blir det bara billigare før oss alla.</p><p></p><p>Vi båda jobbar ju hær i sommar och tyckte att ett ordentligt boende ær næstan ett måste. Huset har 4 sovrum på øvervåningen och ett stort vardagsrum och ett ordentligt køk på mellan planet, en tvættmaskin osv. Det kommer kanske kosta 1500kr i månaden om vi ær 4, vilket blir billigt før alla!!!</p><p></p><p>Fundera, eller om du har fler frågor eller om något annat så kan du alltid ringa på mitt norska mobil nummer +4790255309</p><p></p><p>MVH Cecilia</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ceci, post: 115666, member: 47200"] Hej Hej!!! Jag kom till Stryn før några dagar sen, har bara varit ute och åkt lite igår før vædret har varit ganska dåligt. Jag har fixat jobb hær och kommer att stanna till mitten på augusti. Jag och en annana tjej hær har hyrt ett helt hus 7km från stryn, men åt skidåkningen till dær vi har plats før många fler, så skulle ni vara 2 eller 3 och vill dela detta hus med oss så blir det bara billigare før oss alla. Vi båda jobbar ju hær i sommar och tyckte att ett ordentligt boende ær næstan ett måste. Huset har 4 sovrum på øvervåningen och ett stort vardagsrum och ett ordentligt køk på mellan planet, en tvættmaskin osv. Det kommer kanske kosta 1500kr i månaden om vi ær 4, vilket blir billigt før alla!!! Fundera, eller om du har fler frågor eller om något annat så kan du alltid ringa på mitt norska mobil nummer +4790255309 MVH Cecilia [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Stryn- VAR? HUR? NÄR?
Tillbaka
Topp