Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Stryn verkar flackt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MarkusO" data-source="post: 331989" data-attributes="member: 13390"><p>Stryn lutar ifrån rejält på sina ställen, inget att oroa sig för. Lite flackare här och där, men det finns väldigt mycket kvalitetsåkning. Hela kammen till vänster (sett från parkeringen) har bra lut, likaså baksidesåken efter en bit. </p><p></p><p>500 fallhöjdsmeter är i underkant kan jag säga för övrigt. Det kanske gäller om du väljer att enbart gneta lift, men det gör man ju inte i Stryn.</p><p></p><p>Långa baksidan är tex runt 1200 meters fallhöjd, korta är jag osäker på men kan tänka mig att det är ca 800 meter eller så. </p><p></p><p>Jag har svårt att se att du skulle bli besviken på terrängen helt enkelt. Det är mer sannolikt att du surnar till pga väder och vind, eller möjligen över att du åkte dit för sent (på säsongen)...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MarkusO, post: 331989, member: 13390"] Stryn lutar ifrån rejält på sina ställen, inget att oroa sig för. Lite flackare här och där, men det finns väldigt mycket kvalitetsåkning. Hela kammen till vänster (sett från parkeringen) har bra lut, likaså baksidesåken efter en bit. 500 fallhöjdsmeter är i underkant kan jag säga för övrigt. Det kanske gäller om du väljer att enbart gneta lift, men det gör man ju inte i Stryn. Långa baksidan är tex runt 1200 meters fallhöjd, korta är jag osäker på men kan tänka mig att det är ca 800 meter eller så. Jag har svårt att se att du skulle bli besviken på terrängen helt enkelt. Det är mer sannolikt att du surnar till pga väder och vind, eller möjligen över att du åkte dit för sent (på säsongen)... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Stryn verkar flackt?
Tillbaka
Topp