Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Stryn vilken BESVIKELSE
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="verodesign" data-source="post: 547034" data-attributes="member: 95491"><p>Till Edii:</p><p>oj oj oj, seriöst bullshit....</p><p></p><p>för det första, jag var på stryn när ni var där. Jag känner personalen och ni fick tillbaka pengar för liftkorten, kom inte och här och snacka shit om saker som inte hänt! </p><p>Personalen på stryn var snälla mot er för att ni hade åkt så långt för att komma till stryn.</p><p>Egentligen så skulle ni inte fått tillbaka nått om de hade följt alla regler dom ska gå efter. Jag vet efter egen erfaring och därför köper jag bara dagskort där numera.</p><p>Det går hur lätt som helst att få tillbaka pengar för sånt som hände er från eran resförsäkring. Men ni var väl så smarta och inte hade nån sån.</p><p></p><p>för det andra, alla som varit och är på stryn kan läsa på skyltar där du köper liftkort att det är INGEN tillbakabetalning på liftkort vid dåligt väder, teknisk fel, maskin stopp m.m. om du är så blind att du inte kan läsa så är det ditt fel. Personal där uppe är inte skyldiga att informera om sånt. Och strynefjellet är inte som andra skicenter. Visst jag tycker själv att det ska vara tillbakabetalning av liftkort vid tekniskt fel på stryn men så är det bara inte. dålig stil men om du hade vetat lite mer om stryns historia så kanske du förstår lite mer.</p><p>Har du nån aning om hur mycket arbetskraft och PENGAR det kostar för att få upp glaciärliften VARJE år? nej! </p><p>Har du nån aning om hur mycket problem det är varit med att få upp glaciärliften för sommerskicentret i år? nej!</p><p>Har du nån aning om hur många timmar personalen la ner OM dagen på att försöka fixa liftarna? nej!</p><p></p><p>tråkigt om ni hade en dålig upplevelse av stryn, men för oss andra som har varit där i flera år så tror jag att jag kan snacka för många, att stryn och folven är helt underbart!</p><p></p><p>och snälla lilla du kan inte jämföra att köpa en servicetjänst (som ett liftkort är) och att köpa en tv. hahaha</p><p></p><p>Och förresten en sak till de är svårt för personalen att säga till gäster på kvällen i puben när dom inte ens vet själva om liften ska gå nästa dag eftersom de som jobba med liften inte kom ner från fjället förren sent på natten.</p><p></p><p></p><p>håll käften om saker som du inte vet nått om!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="verodesign, post: 547034, member: 95491"] Till Edii: oj oj oj, seriöst bullshit.... för det första, jag var på stryn när ni var där. Jag känner personalen och ni fick tillbaka pengar för liftkorten, kom inte och här och snacka shit om saker som inte hänt! Personalen på stryn var snälla mot er för att ni hade åkt så långt för att komma till stryn. Egentligen så skulle ni inte fått tillbaka nått om de hade följt alla regler dom ska gå efter. Jag vet efter egen erfaring och därför köper jag bara dagskort där numera. Det går hur lätt som helst att få tillbaka pengar för sånt som hände er från eran resförsäkring. Men ni var väl så smarta och inte hade nån sån. för det andra, alla som varit och är på stryn kan läsa på skyltar där du köper liftkort att det är INGEN tillbakabetalning på liftkort vid dåligt väder, teknisk fel, maskin stopp m.m. om du är så blind att du inte kan läsa så är det ditt fel. Personal där uppe är inte skyldiga att informera om sånt. Och strynefjellet är inte som andra skicenter. Visst jag tycker själv att det ska vara tillbakabetalning av liftkort vid tekniskt fel på stryn men så är det bara inte. dålig stil men om du hade vetat lite mer om stryns historia så kanske du förstår lite mer. Har du nån aning om hur mycket arbetskraft och PENGAR det kostar för att få upp glaciärliften VARJE år? nej! Har du nån aning om hur mycket problem det är varit med att få upp glaciärliften för sommerskicentret i år? nej! Har du nån aning om hur många timmar personalen la ner OM dagen på att försöka fixa liftarna? nej! tråkigt om ni hade en dålig upplevelse av stryn, men för oss andra som har varit där i flera år så tror jag att jag kan snacka för många, att stryn och folven är helt underbart! och snälla lilla du kan inte jämföra att köpa en servicetjänst (som ett liftkort är) och att köpa en tv. hahaha Och förresten en sak till de är svårt för personalen att säga till gäster på kvällen i puben när dom inte ens vet själva om liften ska gå nästa dag eftersom de som jobba med liften inte kom ner från fjället förren sent på natten. håll käften om saker som du inte vet nått om! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Stryn vilken BESVIKELSE
Tillbaka
Topp