Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Stryn vilken BESVIKELSE
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OleK" data-source="post: 547035" data-attributes="member: 36337"><p>Hm...At du skal ha tilbake pengene viser vel kanskje at du ikke leser på ditt liftkort når du kjøper det? Har kjørt ski i 20 år og på alle mine liftkort bruker det å stå at de ikke blir refundert ved stenging pga,vær,teknisk svikt osv....Ser din furstrasjon,men er ganske så normalt at man ikke får tilbake penger. Det skisenter ofte gjør er at om en heis stopper og man blir stuck i den feks så får man et nytt gratis dagskort eller weekend kort eller noe. Og jeg vet det ikke bare er i norge det står på lift kortet at man ikke får penger tilbake ved teknisk svikt. Om dere hadde gjort litt research før dere dro ville dere også vist at 1: fjell heisen gikk ikke 2: Stryn sliter ALLTID med heisen tidlig på sesongen! De ligger langt til fjells har kort sesong og får ikke gjort mye service på heis og maskiner før sesongen er i gang da veien opp sjelden blir ferdig brøytet før bare noen dager innan åpning. </p><p></p><p>Mitt tips er slutt å grin over penger du ikke får tilbake gjør bedre research og stikk heller tilbake over fjellet og til juvass om heisen på stryn ikke går. </p><p></p><p>p.s</p><p></p><p>Stryn og park er aktivitet sent på sesongen...tidlig er dte freeride som gjelder der oppe!! Det ville du også funnet ut med bedre research! Juvass og folgefonna er de som har bra sommer park i norge for tiden!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OleK, post: 547035, member: 36337"] Hm...At du skal ha tilbake pengene viser vel kanskje at du ikke leser på ditt liftkort når du kjøper det? Har kjørt ski i 20 år og på alle mine liftkort bruker det å stå at de ikke blir refundert ved stenging pga,vær,teknisk svikt osv....Ser din furstrasjon,men er ganske så normalt at man ikke får tilbake penger. Det skisenter ofte gjør er at om en heis stopper og man blir stuck i den feks så får man et nytt gratis dagskort eller weekend kort eller noe. Og jeg vet det ikke bare er i norge det står på lift kortet at man ikke får penger tilbake ved teknisk svikt. Om dere hadde gjort litt research før dere dro ville dere også vist at 1: fjell heisen gikk ikke 2: Stryn sliter ALLTID med heisen tidlig på sesongen! De ligger langt til fjells har kort sesong og får ikke gjort mye service på heis og maskiner før sesongen er i gang da veien opp sjelden blir ferdig brøytet før bare noen dager innan åpning. Mitt tips er slutt å grin over penger du ikke får tilbake gjør bedre research og stikk heller tilbake over fjellet og til juvass om heisen på stryn ikke går. p.s Stryn og park er aktivitet sent på sesongen...tidlig er dte freeride som gjelder der oppe!! Det ville du også funnet ut med bedre research! Juvass og folgefonna er de som har bra sommer park i norge for tiden!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Stryn vilken BESVIKELSE
Tillbaka
Topp