Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Stryn?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hXj" data-source="post: 329508" data-attributes="member: 42448"><p>Jag har varit där tre gånger och tycker det är grymt bra.</p><p>Förra året var det ganska dåligt med snö men jag har varit med om nysnö efter midsommar.</p><p>Temperaturen kan variera mellan minusgrader ena dagen och 20+ dagen efter, vädret är ganska lynnigt, stor risk för dimma så man ska kanske inte räkna med att kunna åka för fullt varje dag.</p><p></p><p>Breda skidor är att rekommendera i den mjuka snön, annat som man inte bör glömma är solskydd, man kan bränna sig rejält även om det inte är strålande solsken.</p><p></p><p>Annars är det väl som vanligt i norge, trevligt folk men dyr öl, ta med från sverige.</p><p></p><p>Om nån undrar ngt annat så kan jag försöka svara på det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hXj, post: 329508, member: 42448"] Jag har varit där tre gånger och tycker det är grymt bra. Förra året var det ganska dåligt med snö men jag har varit med om nysnö efter midsommar. Temperaturen kan variera mellan minusgrader ena dagen och 20+ dagen efter, vädret är ganska lynnigt, stor risk för dimma så man ska kanske inte räkna med att kunna åka för fullt varje dag. Breda skidor är att rekommendera i den mjuka snön, annat som man inte bör glömma är solskydd, man kan bränna sig rejält även om det inte är strålande solsken. Annars är det väl som vanligt i norge, trevligt folk men dyr öl, ta med från sverige. Om nån undrar ngt annat så kan jag försöka svara på det. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Stryn?
Tillbaka
Topp