Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Stryn
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="graveyard" data-source="post: 419472" data-attributes="member: 80650"><p>Vart e stryn ett antal ggr!</p><p>Att ha bil e att föredra för att ta sig upp till lift och åka till affär inne i stryn. Man kan ta si g me buss in till själva stryn och har jag för mig upp till lift, men bil som sagt bil e att föredra.</p><p></p><p>Åk typ några veckor efter öppning, då brukar park va fixad å bra me snö.</p><p></p><p>Ang boende:</p><p></p><p>Finns typ 10 olika campingar me hytter osv, den närmaste och mest folk som e i stryn för att åka e folven, där kan man för det mesta få skjuts me nån som ska upp å åka om man e snäll.</p><p></p><p>folven--stryn centrum: ca 15-20min</p><p>folven--upp på berget: ca 15-20 min</p><p></p><p>glöm inte å smörja fäjset om det e sol, brände mig förra året å blev sketsvullen i hela fäjjan.</p><p></p><p>Hur du än åker dit så e stryn alltid värt att åka till. Passa på innan klimathetsen får allt att smälta bort.</p><p></p><p>/kalle</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="graveyard, post: 419472, member: 80650"] Vart e stryn ett antal ggr! Att ha bil e att föredra för att ta sig upp till lift och åka till affär inne i stryn. Man kan ta si g me buss in till själva stryn och har jag för mig upp till lift, men bil som sagt bil e att föredra. Åk typ några veckor efter öppning, då brukar park va fixad å bra me snö. Ang boende: Finns typ 10 olika campingar me hytter osv, den närmaste och mest folk som e i stryn för att åka e folven, där kan man för det mesta få skjuts me nån som ska upp å åka om man e snäll. folven--stryn centrum: ca 15-20min folven--upp på berget: ca 15-20 min glöm inte å smörja fäjset om det e sol, brände mig förra året å blev sketsvullen i hela fäjjan. Hur du än åker dit så e stryn alltid värt att åka till. Passa på innan klimathetsen får allt att smälta bort. /kalle [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Stryn
Tillbaka
Topp