Vi kommer ett gäng på 40 pers från Sommer Som Vinter i Hemsedal vi ska köra reseledare & instruktör.
För övrigt så är kursen helt vild, jag gjorde den för 2 år sedan, tidigt uppe/lite sömn, lite skidåkning, massa teori & mängder alkohol. Fy fan vad det här ska bli fett.
Ses på Häggis!