Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
STS Alpresors reseledarkurs 29/11–8/12 2013
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Svenssen" data-source="post: 1017612" data-attributes="member: 143645"><p>Jag har verkligen lustläst allt jag kommit över angående STS och det jag kommit fram till är att det är en väldigt bra kurs, om än lite oförutsägbar. Men denna läsning har bara gjort mig ännu mera taggad och från början var tanken att gå denna kurs och se åka hem och ha den i bagaget till nästa säsong(Eller sommarsäsongen), men nu är jag inte helt säker?</p><p></p><p>Jag vill verkligen göra en säsong i Alperna, helst österrike(Billigast?) men jag har ett fast jobb hemma, som jag inte får tjänstledigt från över jul/nyår. Hur mycket pengar behöver man med sig ner för att söka jobb och boende? Hur länge klarar man sig på 10-20k? Två, tre veckor? Har du börjat letat boende Amanda redan?</p><p></p><p>Tack för tispen thoren, du vet inte möjligtvis vad som händer när man väl betalt anmälningsavgiften? Inte fått någon form av bekräftelse eller något?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Svenssen, post: 1017612, member: 143645"] Jag har verkligen lustläst allt jag kommit över angående STS och det jag kommit fram till är att det är en väldigt bra kurs, om än lite oförutsägbar. Men denna läsning har bara gjort mig ännu mera taggad och från början var tanken att gå denna kurs och se åka hem och ha den i bagaget till nästa säsong(Eller sommarsäsongen), men nu är jag inte helt säker? Jag vill verkligen göra en säsong i Alperna, helst österrike(Billigast?) men jag har ett fast jobb hemma, som jag inte får tjänstledigt från över jul/nyår. Hur mycket pengar behöver man med sig ner för att söka jobb och boende? Hur länge klarar man sig på 10-20k? Två, tre veckor? Har du börjat letat boende Amanda redan? Tack för tispen thoren, du vet inte möjligtvis vad som händer när man väl betalt anmälningsavgiften? Inte fått någon form av bekräftelse eller något? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
STS Alpresors reseledarkurs 29/11–8/12 2013
Tillbaka
Topp