Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
STS instruktörskurs
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lilla-My" data-source="post: 48951" data-attributes="member: 14809"><p>dyrt men nyttigt och var nog den galnaste och roligaste veckan jag har haft...(skidinstruktör utb. 2001) du kan ju räkna med att inte få jobb på sts men det vill du inte heller för det enda de gör é att jobba dygnet runt inte ens after ski kan de hänga av sig sina gula overaller.... åk dit och ha kul sen kan du ju jobba hos Luige och pflaum om du vill vara snygg....de gjorde jag! </p><p>ha dé så kul/ anna</p><p>...se upp för alla galna norskor och norrmän + krampusarna som e helt livsfarliga!!! du förstår nog om du far dit...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lilla-My, post: 48951, member: 14809"] dyrt men nyttigt och var nog den galnaste och roligaste veckan jag har haft...(skidinstruktör utb. 2001) du kan ju räkna med att inte få jobb på sts men det vill du inte heller för det enda de gör é att jobba dygnet runt inte ens after ski kan de hänga av sig sina gula overaller.... åk dit och ha kul sen kan du ju jobba hos Luige och pflaum om du vill vara snygg....de gjorde jag! ha dé så kul/ anna ...se upp för alla galna norskor och norrmän + krampusarna som e helt livsfarliga!!! du förstår nog om du far dit... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
STS instruktörskurs
Tillbaka
Topp