Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
STS reseleda kurs
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MiaF" data-source="post: 53660" data-attributes="member: 35592"><p>Det blir en tuff vecka men underbart skoj. Själva kursen känns lite hårdare än själva livet som reseledare i Alperna. Det pga att man ska hinna prova på allt som kan hända på en säsong på bara en vecka. Men det är det värt. Mina säsonger som reseledare i Alperna är det bästa jag gjort. Klart att vissa nätter blir det ingen sömn men o andra sidan kanske solen strålar och skidåkningen är underbar på din lediga dag. Att man får lite i lön som reseledare är väl allmänt känt men man ska ju tänka på att man inte har några fasta utgifter. O andra sidan så är man inte rseledare för pengarnas skull utan för allt det andra man får uppleva och göra. </p><p>Lycka till o ha underbart skoj!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MiaF, post: 53660, member: 35592"] Det blir en tuff vecka men underbart skoj. Själva kursen känns lite hårdare än själva livet som reseledare i Alperna. Det pga att man ska hinna prova på allt som kan hända på en säsong på bara en vecka. Men det är det värt. Mina säsonger som reseledare i Alperna är det bästa jag gjort. Klart att vissa nätter blir det ingen sömn men o andra sidan kanske solen strålar och skidåkningen är underbar på din lediga dag. Att man får lite i lön som reseledare är väl allmänt känt men man ska ju tänka på att man inte har några fasta utgifter. O andra sidan så är man inte rseledare för pengarnas skull utan för allt det andra man får uppleva och göra. Lycka till o ha underbart skoj! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
STS reseleda kurs
Tillbaka
Topp