Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
STS - Reseledarkurs badgarstein - Vilka ska dit
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bertborge" data-source="post: 54170" data-attributes="member: 42274"><p>Jag gjorde STS reseledar utbildning 2 år sen, helt sjukt kul! </p><p></p><p>Men ( i dont want to be the one who spoils this party) vänta er inte särskilt mycket skidåkning (tyvär). Och den skidåkning som är e upplagd med aktiviteter, så det blev inte särskilt mycket friåkning. När jag var där fanns det knappt någon snö så vi åkte till Kaprun och körde på glassieren.</p><p></p><p>tips </p><p>1. det är långa dagar när man är där så var ordentligt utvilade innan ni åker, för aktiviteterna och pressen börjar redan på bussen ner.</p><p></p><p>2. ha som vana o kolla upp var toaletter, utgångar och butiker finns i alla byggnader ni vistas i.</p><p></p><p>3. va alltid glad o trevlig o berräd på att lösa problem själv.</p><p></p><p>kvällsaktiviteter är tex krogrundo, "österikiskafton" mm...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bertborge, post: 54170, member: 42274"] Jag gjorde STS reseledar utbildning 2 år sen, helt sjukt kul! Men ( i dont want to be the one who spoils this party) vänta er inte särskilt mycket skidåkning (tyvär). Och den skidåkning som är e upplagd med aktiviteter, så det blev inte särskilt mycket friåkning. När jag var där fanns det knappt någon snö så vi åkte till Kaprun och körde på glassieren. tips 1. det är långa dagar när man är där så var ordentligt utvilade innan ni åker, för aktiviteterna och pressen börjar redan på bussen ner. 2. ha som vana o kolla upp var toaletter, utgångar och butiker finns i alla byggnader ni vistas i. 3. va alltid glad o trevlig o berräd på att lösa problem själv. kvällsaktiviteter är tex krogrundo, "österikiskafton" mm... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
STS - Reseledarkurs badgarstein - Vilka ska dit
Tillbaka
Topp