Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Sts reseledarkurs Badgastein 2007
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kalle188" data-source="post: 214040" data-attributes="member: 58722"><p>har gått kurs bott på gisela, men den delen e bara en () ok?</p><p></p><p>Tjäna pengar= att man har sålt för mer än vad kostnaden är, eller hur? Om kostnaden e lika stor som om kostnaden för att driva det med löner och så har de egentligen tjänat pengar på det. För annars skulle det stå tomt och det = förlust!</p><p> Så har ser jag på det under dessa kurser får de börja säsongen en till tre veckor tidigare, vilket innebär att de kan fylla fler sängar än vad skulle kunna göra med vanlig veckoturism, men sen finns ju deras julbords resor som fyller upp allt vad jag har förståt. men återigen så känar STS pengar på kursen, det finns inget företag som ger bort pengar, eller hur??</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kalle188, post: 214040, member: 58722"] har gått kurs bott på gisela, men den delen e bara en () ok? Tjäna pengar= att man har sålt för mer än vad kostnaden är, eller hur? Om kostnaden e lika stor som om kostnaden för att driva det med löner och så har de egentligen tjänat pengar på det. För annars skulle det stå tomt och det = förlust! Så har ser jag på det under dessa kurser får de börja säsongen en till tre veckor tidigare, vilket innebär att de kan fylla fler sängar än vad skulle kunna göra med vanlig veckoturism, men sen finns ju deras julbords resor som fyller upp allt vad jag har förståt. men återigen så känar STS pengar på kursen, det finns inget företag som ger bort pengar, eller hur?? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Sts reseledarkurs Badgastein 2007
Tillbaka
Topp