Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
STS Reseledarkurs - vil veta allt!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Patzerino" data-source="post: 488857" data-attributes="member: 87689"><p>hej!</p><p></p><p>Chansen ær faktiskt lite større æn 10 prosent men som du sæger alla får inte jobb.</p><p>Men jag vet att infør denna sæsong søker STS ganksa många nya guider då flera av de gamla rævarna har slutat. jag en av dem.</p><p></p><p>Vad gæller språk så har det en del med vart man hamnar att gøra om man e flyttande i tyska tex så får man førmodligen en tysktalande ort franska får en fransk osv.</p><p>Men det har vældigt lite att sæga om helheltomdømet som gør att du får jobb.</p><p></p><p>Tycker faktiskt att jonas tips va de bæsta du kunde få.</p><p>var dig sjælv och vissa det bjud på dig men spela inte øver det kommer du se flera som gør, det ser man ganska fort.</p><p></p><p>Håller absolut med om att ska søka information på andra stællen æn hos kursledarna.</p><p>de har alla svaren men de ær intresserade av att se att du kan hitta informationen nån annan stans.</p><p>lita inte på all info du får från bummarna som ær dær nere, de har en tenden satt hitta på lite.</p><p></p><p>Ha grym kurs</p><p>patzy</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Patzerino, post: 488857, member: 87689"] hej! Chansen ær faktiskt lite større æn 10 prosent men som du sæger alla får inte jobb. Men jag vet att infør denna sæsong søker STS ganksa många nya guider då flera av de gamla rævarna har slutat. jag en av dem. Vad gæller språk så har det en del med vart man hamnar att gøra om man e flyttande i tyska tex så får man førmodligen en tysktalande ort franska får en fransk osv. Men det har vældigt lite att sæga om helheltomdømet som gør att du får jobb. Tycker faktiskt att jonas tips va de bæsta du kunde få. var dig sjælv och vissa det bjud på dig men spela inte øver det kommer du se flera som gør, det ser man ganska fort. Håller absolut med om att ska søka information på andra stællen æn hos kursledarna. de har alla svaren men de ær intresserade av att se att du kan hitta informationen nån annan stans. lita inte på all info du får från bummarna som ær dær nere, de har en tenden satt hitta på lite. Ha grym kurs patzy [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
STS Reseledarkurs - vil veta allt!
Tillbaka
Topp