Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
sts reseledarkurs
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="beckisen" data-source="post: 50460" data-attributes="member: 34479"><p>tjena!</p><p></p><p>är en sthlms tjej på 19 år som har kommit in på sts reseledarutbildning i badgarstein den 5 dec. jag är lite osäker om jag ska åka. jag kommer att åka själv och det lär ju vara ett bra sätt att träffa nya människor på.</p><p>finns det någon som har kommit in och tänkt att åka, eller nån som har varit på den här kursen förut som kan berätta lite om det? måste betala anmälningsavgift senast tisdag... nervöst..</p><p></p><p>ha d!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="beckisen, post: 50460, member: 34479"] tjena! är en sthlms tjej på 19 år som har kommit in på sts reseledarutbildning i badgarstein den 5 dec. jag är lite osäker om jag ska åka. jag kommer att åka själv och det lär ju vara ett bra sätt att träffa nya människor på. finns det någon som har kommit in och tänkt att åka, eller nån som har varit på den här kursen förut som kan berätta lite om det? måste betala anmälningsavgift senast tisdag... nervöst.. ha d! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
sts reseledarkurs
Tillbaka
Topp