Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
STS Reseledarutbildning 2014
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Yoggi123" data-source="post: 1045277" data-attributes="member: 115666"><p>Gick kursen 2013 och tycker absolut ni ska gå den. Jag fick inte jobb för STS men kursen var nyttig och jag utvecklades som fan i det sociala osv. Extremt jobbigt var den dock vi hade en som hoppade av för hon klarade inte av det. Du får även ett kursbevis "diplom" som visar att du gått den, och sts kurs är imponerande om du ska söka som guide eller reseledare för nått annat företag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Yoggi123, post: 1045277, member: 115666"] Gick kursen 2013 och tycker absolut ni ska gå den. Jag fick inte jobb för STS men kursen var nyttig och jag utvecklades som fan i det sociala osv. Extremt jobbigt var den dock vi hade en som hoppade av för hon klarade inte av det. Du får även ett kursbevis "diplom" som visar att du gått den, och sts kurs är imponerande om du ska söka som guide eller reseledare för nått annat företag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
STS Reseledarutbildning 2014
Tillbaka
Topp