Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sts skidlärarkurs + Badgastein
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lilla-My" data-source="post: 52892" data-attributes="member: 14809"><p>hej...</p><p>jag var på samma kurs för två år sedan grymt kul...stannade kvar och jobbade på skidskolan vilket var ganska enkelt att få bara gå dit och säga att du gjort instruktörskursen...obs se till att inte hamna i kindergarden jag hade turen att bara vara där i 1 veckan men det räckte....</p><p>skidskolan kan säkert hjälpa dig med boende om du inte lyckas fixa det på egen hand...vi bodde typ 20 st skidlärare i ett övergivet hotell skabbigt men dritkul..</p><p></p><p>lycka till/ anna</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lilla-My, post: 52892, member: 14809"] hej... jag var på samma kurs för två år sedan grymt kul...stannade kvar och jobbade på skidskolan vilket var ganska enkelt att få bara gå dit och säga att du gjort instruktörskursen...obs se till att inte hamna i kindergarden jag hade turen att bara vara där i 1 veckan men det räckte.... skidskolan kan säkert hjälpa dig med boende om du inte lyckas fixa det på egen hand...vi bodde typ 20 st skidlärare i ett övergivet hotell skabbigt men dritkul.. lycka till/ anna [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sts skidlärarkurs + Badgastein
Tillbaka
Topp