Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
Stubai Pieps freeride
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="centralbyrakraten" data-source="post: 389075" data-attributes="member: 47541"><p>Förlåt!</p><p></p><p>Med dagens digitala transor så är det ingen skillnad! </p><p></p><p>Det som skiljer är som vesslan skrev intervallet. Jag har till exempel inga problem att skilja signalerna från F1, Tracker och den gamla Barryn när jag lyssnar med en analog transceiver. Detta gör att vissa digitala transor har lättare att låsa på just den egna signalen men det är inte den digitala funktionen som gör att signalerna skiljer sig åt.</p><p></p><p>Var jag tydligt? </p><p></p><p>Kommer du att komma förbi Åre något i vinter? Titta för lavincentret så tar vi en transceiverdust i verkligen, det är mycket lättare att förklara där. Hör av dig innan så att jag är där bara.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="centralbyrakraten, post: 389075, member: 47541"] Förlåt! Med dagens digitala transor så är det ingen skillnad! Det som skiljer är som vesslan skrev intervallet. Jag har till exempel inga problem att skilja signalerna från F1, Tracker och den gamla Barryn när jag lyssnar med en analog transceiver. Detta gör att vissa digitala transor har lättare att låsa på just den egna signalen men det är inte den digitala funktionen som gör att signalerna skiljer sig åt. Var jag tydligt? Kommer du att komma förbi Åre något i vinter? Titta för lavincentret så tar vi en transceiverdust i verkligen, det är mycket lättare att förklara där. Hör av dig innan så att jag är där bara. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
Stubai Pieps freeride
Tillbaka
Topp