Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
Stubai Pieps freeride
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="centralbyrakraten" data-source="post: 976394" data-attributes="member: 47541"><p>;-) </p><p></p><p></p><p>Hur som helst, Zoomen ser på pappret ut att ha i stort sett samma prestanda som 3+ men 800-900 kr billigare. Det är ju riktigt bra för oss konsumenter men jag undrar hur Ortovox resonerar. Kommer de att ta 3+ ur sortimentet inom kort? Den fyller ju inte någon funktion om Zoomen ska vara lika bra men till ett betydlig lägre pris.</p><p></p><p>Men som vanlig så höjer jag ett varningens finger för barnsjukdomar på nya produkter! Jag återkommer med ett test av Zoomen så fort jag har fått ett testexemplar. </p><p></p><p>På testbänken inför vintern kommer vi också att ha Pieps nya Vector. Jag fick fingra lite på den i samband med en lavinkonferens i Alaska förra veckan men tyvärr alldeles för lite för att kunna komma med några kommentarer.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="centralbyrakraten, post: 976394, member: 47541"] ;-) Hur som helst, Zoomen ser på pappret ut att ha i stort sett samma prestanda som 3+ men 800-900 kr billigare. Det är ju riktigt bra för oss konsumenter men jag undrar hur Ortovox resonerar. Kommer de att ta 3+ ur sortimentet inom kort? Den fyller ju inte någon funktion om Zoomen ska vara lika bra men till ett betydlig lägre pris. Men som vanlig så höjer jag ett varningens finger för barnsjukdomar på nya produkter! Jag återkommer med ett test av Zoomen så fort jag har fått ett testexemplar. På testbänken inför vintern kommer vi också att ha Pieps nya Vector. Jag fick fingra lite på den i samband med en lavinkonferens i Alaska förra veckan men tyvärr alldeles för lite för att kunna komma med några kommentarer. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
Stubai Pieps freeride
Tillbaka
Topp