Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Studenterna!!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="danne_n" data-source="post: 61375" data-attributes="member: 38148"><p>v.5 kommer vi med ett stort gäng festprissar från LTU och lite andra ställen! Jag håller dock med om att vatten är drycken efter 24 iaf någon av dagarna, sist fick jag inte ett nypistat åk haha.. eller vänta nu, jo ett, men det var med kälke på en efterfest vid fjällgården! Sista kvällen på bygget förra året var ändå bland det bästa någonsin! </p><p></p><p>Hoppas vädergudarna tycker att det skulle sitta bra med lite mer snö och minusgrader också fast det ser ju inte så illa ut nu!</p><p></p><p>Vi ska bo på dippan så tjejer, vi ses där!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="danne_n, post: 61375, member: 38148"] v.5 kommer vi med ett stort gäng festprissar från LTU och lite andra ställen! Jag håller dock med om att vatten är drycken efter 24 iaf någon av dagarna, sist fick jag inte ett nypistat åk haha.. eller vänta nu, jo ett, men det var med kälke på en efterfest vid fjällgården! Sista kvällen på bygget förra året var ändå bland det bästa någonsin! Hoppas vädergudarna tycker att det skulle sitta bra med lite mer snö och minusgrader också fast det ser ju inte så illa ut nu! Vi ska bo på dippan så tjejer, vi ses där! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Studenterna!!!
Tillbaka
Topp