Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Stukad tumme?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Patrek" data-source="post: 293587" data-attributes="member: 43218"><p>Japp, jag har haft av ledband i båda mina tummar. båda gångerna trodde jag att det bara var en stukning. båtbensfraktur vet jag inget om, men jag hade nog inte ont vid handleden. Om det är ledbandet på insidan (mot pekfingret) av tummen bör det opereras för annars kan det läka ihop fel. På utsidan låter man det läka av sig självt tror jag. Läkarna måste nog vänta tills svullnaden går ner innan dom säkert kan säga om ledbandet är av eller ej.</p><p></p><p>Läka fort vet jag inte om det gjorde. tog väl ca 4 veckor i gips efter operation. Men så länge man har gips så kan man ju åka, då är ju tummen säkrad. lite svårt att hålla staven med gipset bara..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Patrek, post: 293587, member: 43218"] Japp, jag har haft av ledband i båda mina tummar. båda gångerna trodde jag att det bara var en stukning. båtbensfraktur vet jag inget om, men jag hade nog inte ont vid handleden. Om det är ledbandet på insidan (mot pekfingret) av tummen bör det opereras för annars kan det läka ihop fel. På utsidan låter man det läka av sig självt tror jag. Läkarna måste nog vänta tills svullnaden går ner innan dom säkert kan säga om ledbandet är av eller ej. Läka fort vet jag inte om det gjorde. tog väl ca 4 veckor i gips efter operation. Men så länge man har gips så kan man ju åka, då är ju tummen säkrad. lite svårt att hålla staven med gipset bara.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Stukad tumme?
Tillbaka
Topp