Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Stukat foten kraftigt, frakturer, kmr ja kunna åka
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ashtraymofucku" data-source="post: 475699" data-attributes="member: 48303"><p>Tjennare, 1a september va ja i buligarien och skadade foten nå jevulskt, fick lite frakturer å grejer och foten såg ut som en valpung =/ har gått på kryckor nu i mer än 2 månader och kan gå nån meter utan kryckor nu, men det gör ont, läkaren säger att jag måste bygga upp musklerna igen, har inga muskler, därför gör det ont, för foten är läkt... Men den är fortfarande svullen och min fråga är:</p><p> Kommer jag kunna åka skidor i år? Nån som har någon erfarenhet av det här? skulle inte va kul å missa hela skidsässongen =/</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ashtraymofucku, post: 475699, member: 48303"] Tjennare, 1a september va ja i buligarien och skadade foten nå jevulskt, fick lite frakturer å grejer och foten såg ut som en valpung =/ har gått på kryckor nu i mer än 2 månader och kan gå nån meter utan kryckor nu, men det gör ont, läkaren säger att jag måste bygga upp musklerna igen, har inga muskler, därför gör det ont, för foten är läkt... Men den är fortfarande svullen och min fråga är: Kommer jag kunna åka skidor i år? Nån som har någon erfarenhet av det här? skulle inte va kul å missa hela skidsässongen =/ [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Stukat foten kraftigt, frakturer, kmr ja kunna åka
Tillbaka
Topp