Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Stulen skida!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bjourklund" data-source="post: 997478" data-attributes="member: 139607"><p>Jag har ett litet bekymmer!</p><p>För ett par år sedan säsongade jag i Österrike.</p><p>I Österrike köpte jag ett par offpist-skidor, Salomon Czar årsmodell 2010.</p><p>Ett tag in på säsongen stals en av skidorna, jag hade nämligen separerat dem när jag var och åt mat i backen.</p><p>Jag blev som ni kan tänka er otroligt arg. Åren har gått och jag har väl egentligen inte tagit tag i det, men nu har jag fått tummen ur...</p><p>Och därför undrar jag nu!</p><p>Är det någon som har ett par Salomon Czar åsmodell 2010, längd 172 eller längre till salu? </p><p>I så fall är jag väldigt intresserad av att köpa en skida eller båda till ett bra pris!</p><p></p><p>Tack på förhand </p><p>Markus</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bjourklund, post: 997478, member: 139607"] Jag har ett litet bekymmer! För ett par år sedan säsongade jag i Österrike. I Österrike köpte jag ett par offpist-skidor, Salomon Czar årsmodell 2010. Ett tag in på säsongen stals en av skidorna, jag hade nämligen separerat dem när jag var och åt mat i backen. Jag blev som ni kan tänka er otroligt arg. Åren har gått och jag har väl egentligen inte tagit tag i det, men nu har jag fått tummen ur... Och därför undrar jag nu! Är det någon som har ett par Salomon Czar åsmodell 2010, längd 172 eller längre till salu? I så fall är jag väldigt intresserad av att köpa en skida eller båda till ett bra pris! Tack på förhand Markus [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Stulen skida!
Tillbaka
Topp