Stulen!!!

sigge11

Ny medlem
Stulen!!!
STULEN!
FET Hittelön!

Moutainbike Diamondback V6. Kawasakigrön med gula Spengle tre-ekrade carbonfälgar. Fjädring fram och bak Rockshox. Styrstam, sadelstolpe och styre Titec.
Stals i Onsala utanför Göteborg Lördag 21/6.
Bild kan mailas.

Hittelön till dig som hittar cykeln eller ger ett tips som leder till att den hittas.
Såg du något eller vet var den finns. Ring!!!

Sigge.
0300-60052
0705-392920
0300-670172
sigge@network.se

Stulen!!!
Tyvärr inte, har inget större hopp om att den skall komma tillbaka heller.. Den syns ju dock på 100meter + eftersom den är spygrön med 3 ekrade gula fälgar och den dagen jag är ute och kör och får syn på den ligger den nya "ägaren" inte så bra till.

Stulen!!!
Vad säger försäkringsbolaget? Du borde ju fått en ny eftersom dom brukar "Blåsa av" letandet efter x antal månader! Eftersom den inte är hittat antar jag att den är slaktad! Den finns säkert lite varstans! Jag har blivit stoppad av polisen för en månad sedan inne i stan (GBG) med min KONA! Då hade jag haft den i 2 veckor! Jag hade inte en enda reflex på, ingen ringklocka mm. så dem blev lite sura och kollade upp cykeln med... Cykelpolisen var lätt att göra med för vi hade samma intressen! Cyklar! Så jag fick inga böter heller men väl en varning om lysen osv. Han sa att så gott som alla xtrema cyklar dem ser kollar dem upp.. Så att rulla runt med en dyr cykel i stan är inget att rek. om man inte har rent mjöl i påsen!..
/BEX

Stulen!!!
Hade ingen specialförsäkring så jag fick ut 5000kr vilket motsvarar framhjulets nypris.. Får väl köpa mig en militärcykel..

Stulen!!!
Då är det antagligen dags att jag kollar upp med mitt bolag vad som gäller... Min hoj (Hoss Dee-lux)-04 kostade 11500:- och det inköpet slog hål i min ekonomi i 2 månader. Tycker synd om dig! Men också om personen som stal din cykel och inte har ett uns av moral eller stolthet!

Stulen!!!
GLÖM INTE EXTRA FÖRSÄKRING!!!!

Jag fick iaf ut 19,5 när min pärla blev snodd.. max ersättning.. men det finns nog ännu bättre försäkringar..

Tillbaka
Topp