Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
Stulen!!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BEX" data-source="post: 52461" data-attributes="member: 38699"><p>Vad säger försäkringsbolaget? Du borde ju fått en ny eftersom dom brukar "Blåsa av" letandet efter x antal månader! Eftersom den inte är hittat antar jag att den är slaktad! Den finns säkert lite varstans! Jag har blivit stoppad av polisen för en månad sedan inne i stan (GBG) med min KONA! Då hade jag haft den i 2 veckor! Jag hade inte en enda reflex på, ingen ringklocka mm. så dem blev lite sura och kollade upp cykeln med... Cykelpolisen var lätt att göra med för vi hade samma intressen! Cyklar! Så jag fick inga böter heller men väl en varning om lysen osv. Han sa att så gott som alla xtrema cyklar dem ser kollar dem upp.. Så att rulla runt med en dyr cykel i stan är inget att rek. om man inte har rent mjöl i påsen!..</p><p>/BEX</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BEX, post: 52461, member: 38699"] Vad säger försäkringsbolaget? Du borde ju fått en ny eftersom dom brukar "Blåsa av" letandet efter x antal månader! Eftersom den inte är hittat antar jag att den är slaktad! Den finns säkert lite varstans! Jag har blivit stoppad av polisen för en månad sedan inne i stan (GBG) med min KONA! Då hade jag haft den i 2 veckor! Jag hade inte en enda reflex på, ingen ringklocka mm. så dem blev lite sura och kollade upp cykeln med... Cykelpolisen var lätt att göra med för vi hade samma intressen! Cyklar! Så jag fick inga böter heller men väl en varning om lysen osv. Han sa att så gott som alla xtrema cyklar dem ser kollar dem upp.. Så att rulla runt med en dyr cykel i stan är inget att rek. om man inte har rent mjöl i påsen!.. /BEX [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
Stulen!!!
Tillbaka
Topp