Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Stulna skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1330880" data-attributes="member: 83225"><p>Guilty as charged... I skidrummet (låst så de krävde nyckelkort till lodgen för att komma in) men utanför det låsta skidskåpet. Extrem Fusion 95 Carbon med Shift. Fruns Mothertree med Vipec stod bredvid och lämnades kvar. </p><p></p><p>Det viktigaste medskicket från den händelsen var ju att man ska ha rätt försäkringsbolag. LF ersatte skidorna med nuvarande nypris minus värdeminskning (trots att jag var öppen med att skidorna var demo-ex), bindningarna med nuvarande nypris och även mina BF-inserts till inköpspris. Och de gjorde det helt utan gnäll. Sen blev det lite stressigt att få tag i nya skidor på en vecka, medan jag var dundersjuk samtidigt. Men Skidfabriken hittade nya skidor från sin andrasorteringshörna så jag fick faktiskt nya skidor och gick på ett ut ekonomiskt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1330880, member: 83225"] Guilty as charged... I skidrummet (låst så de krävde nyckelkort till lodgen för att komma in) men utanför det låsta skidskåpet. Extrem Fusion 95 Carbon med Shift. Fruns Mothertree med Vipec stod bredvid och lämnades kvar. Det viktigaste medskicket från den händelsen var ju att man ska ha rätt försäkringsbolag. LF ersatte skidorna med nuvarande nypris minus värdeminskning (trots att jag var öppen med att skidorna var demo-ex), bindningarna med nuvarande nypris och även mina BF-inserts till inköpspris. Och de gjorde det helt utan gnäll. Sen blev det lite stressigt att få tag i nya skidor på en vecka, medan jag var dundersjuk samtidigt. Men Skidfabriken hittade nya skidor från sin andrasorteringshörna så jag fick faktiskt nya skidor och gick på ett ut ekonomiskt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Stulna skidor
Tillbaka
Topp