Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Stureplans Eliten Till Åre Över Nyår Ladda !
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 80259" data-source="post: 836097"><p>Det är ju kul att analysera en del svar här...</p><p></p><p></p><p>Här kan man fundera, är det här en riktig stureplanskille som är så puckad att han reggar ett nytt konto och döper sig till Sture-P, eller är det ett uttänkt drag och ironin i det hela är att han faktiskt döpt sig till Sture-P? Jag tror på det sistnämnda.</p><p></p><p></p><p>Ja Fiberteknologi, vad fan tror du han gjorde denna användare för?</p><p></p><p></p><p>Ytterligare ett problem. Är denna kille kungen av ironi eller tror han på riktigt att Sture-P heter Sture Prentz? Jag blir förvirrad.</p><p></p><p></p><p>Ännu ett problem... tror denna kille att trådskaparen är en riktig stureplansstekare och att tråden är en riktig pepp-tråd för alla andra stureplansstekare -eller är Foxxi ironisk?</p><p></p><p>Det är så jävla svårt nu för tiden att veta om folk är ironiska eller blådumma i skallen... speciellt när man använder så jävla tung ironi att man nästan tar den för att inte vara ironi. Men jag hoppas innerligt att det är ironi, även från er användare som kommer med störtsköna men dumma kommentarer.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 80259, post: 836097"] Det är ju kul att analysera en del svar här... Här kan man fundera, är det här en riktig stureplanskille som är så puckad att han reggar ett nytt konto och döper sig till Sture-P, eller är det ett uttänkt drag och ironin i det hela är att han faktiskt döpt sig till Sture-P? Jag tror på det sistnämnda. Ja Fiberteknologi, vad fan tror du han gjorde denna användare för? Ytterligare ett problem. Är denna kille kungen av ironi eller tror han på riktigt att Sture-P heter Sture Prentz? Jag blir förvirrad. Ännu ett problem... tror denna kille att trådskaparen är en riktig stureplansstekare och att tråden är en riktig pepp-tråd för alla andra stureplansstekare -eller är Foxxi ironisk? Det är så jävla svårt nu för tiden att veta om folk är ironiska eller blådumma i skallen... speciellt när man använder så jävla tung ironi att man nästan tar den för att inte vara ironi. Men jag hoppas innerligt att det är ironi, även från er användare som kommer med störtsköna men dumma kommentarer. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Stureplans Eliten Till Åre Över Nyår Ladda !
Tillbaka
Topp