Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Styra upp boende!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="morotsman" data-source="post: 89515" data-attributes="member: 40277"><p>Verkar som min arbetsgivare i cham som hade jobb och bostad åt mig har trollat bort detta nu på nån vänster, jävligt drygt, men vad göra? Om någon behöver en schysst kille att fylla upp en plats i en lägenhet nånstans så är jag på! Tänkte vara nere hela säsongen, men det är klart flexibelt...</p><p>Hade även tänkt mig chamonix, men nått annat ställe med snö funkar lika bra (inte hammarbybacken dock...), kom med förslag!</p><p></p><p>En annan ide jag har fått efter att kollat runt lite här är att vi som söker lgh-plats i cham(vi verkar vara ganska många) slår oss ihop och fixar en "egen" lägenhet. Ni som nappar på den iden kan väl höra av er så försöker vi styra upp ngt?</p><p></p><p>Peace!</p><p>/Magnus</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="morotsman, post: 89515, member: 40277"] Verkar som min arbetsgivare i cham som hade jobb och bostad åt mig har trollat bort detta nu på nån vänster, jävligt drygt, men vad göra? Om någon behöver en schysst kille att fylla upp en plats i en lägenhet nånstans så är jag på! Tänkte vara nere hela säsongen, men det är klart flexibelt... Hade även tänkt mig chamonix, men nått annat ställe med snö funkar lika bra (inte hammarbybacken dock...), kom med förslag! En annan ide jag har fått efter att kollat runt lite här är att vi som söker lgh-plats i cham(vi verkar vara ganska många) slår oss ihop och fixar en "egen" lägenhet. Ni som nappar på den iden kan väl höra av er så försöker vi styra upp ngt? Peace! /Magnus [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Styra upp boende!
Tillbaka
Topp