Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Styrketräning - Crossfit, Cirkelträning etc
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ebba-t" data-source="post: 587842" data-attributes="member: 53509"><p>ÅÅÅÅÅÅH! Crossfit är larvigt jobbigt. Men ack så skönt precis efteråt. Vi gjorde en variant av det i skolan förut. Det slutade med att vi efter lektionens slut gjort ca 300 benböj, 200 situps och 100 armhävningar. Utöver det hade vi också avklarat några kilometers löpning.</p><p>Jag skrek mycket, det gjorde ont, blodsmak i munnen, smått illamånde (kl 08.00 utan frukost... dumt nog.) Men herregud vad skönt det är när det är gjort! Kunde inte riktigt gå upp och ned för skolans alla trappor samma dag, och hade brutal träningsvärk i 3-4 dagar efter första gången. Andra gången likaså. Men tredje och fjärde gången var jag ganska van, och det kändes bättre. Så, jag utgår ifrån att det ger ganska snabbt resultat då då.</p><p></p><p>Prova!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ebba-t, post: 587842, member: 53509"] ÅÅÅÅÅÅH! Crossfit är larvigt jobbigt. Men ack så skönt precis efteråt. Vi gjorde en variant av det i skolan förut. Det slutade med att vi efter lektionens slut gjort ca 300 benböj, 200 situps och 100 armhävningar. Utöver det hade vi också avklarat några kilometers löpning. Jag skrek mycket, det gjorde ont, blodsmak i munnen, smått illamånde (kl 08.00 utan frukost... dumt nog.) Men herregud vad skönt det är när det är gjort! Kunde inte riktigt gå upp och ned för skolans alla trappor samma dag, och hade brutal träningsvärk i 3-4 dagar efter första gången. Andra gången likaså. Men tredje och fjärde gången var jag ganska van, och det kändes bättre. Så, jag utgår ifrån att det ger ganska snabbt resultat då då. Prova! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Styrketräning - Crossfit, Cirkelträning etc
Tillbaka
Topp