Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Styrketräning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nisse_o" data-source="post: 587267"><p>feskarn du sitter absolut inte i en sitts att kalla någon för efterbliven,</p><p>kcal = energi. + energi blir helt logiskt en viktökning, helt rätt.</p><p>Men antar att du inte vill bli fet? rulla runt som en liten boll för va fasen ska du då träna för? antar att du vill ha ut någt av din träning och öka vikten i form av muskelmassa? och rätta mig om jag har fel men musklerna behöver mer än bara energi för att kunna växa? t.ex ett hus blir inte till av att en snickare viftar med hammaren i luften! det måste finnas något att bygga med! detta är protein!</p><p></p><p>sen tycker jag det är väldigt roligt att ni inte kan acceptera att andra har andra synvinklar på saker och ting, andra mål med sin träning. Väldigt roligt att ni sitter som 5 åringar och säger "jag har rätt" "nej jag har rätt för ja har större kompisar" "dina kompisar måste ha fel för jag har rätt" "du är korkad" "nej du är" kom med riktiga argument och bevis för att ni har rätt istället för att skicka en bild på eran största polare och säg "han sa det till mig". våga ta del av andras synvinklar istället för att stå och stampa och envisas med att ni har rätt och dom andra har fel och är dumma i huvudet bara för att dom inte kommit till samma slutsats som ni!</p><p></p><p>Nojlas: trådens i särklass bästa inlägg!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nisse_o, post: 587267"] feskarn du sitter absolut inte i en sitts att kalla någon för efterbliven, kcal = energi. + energi blir helt logiskt en viktökning, helt rätt. Men antar att du inte vill bli fet? rulla runt som en liten boll för va fasen ska du då träna för? antar att du vill ha ut någt av din träning och öka vikten i form av muskelmassa? och rätta mig om jag har fel men musklerna behöver mer än bara energi för att kunna växa? t.ex ett hus blir inte till av att en snickare viftar med hammaren i luften! det måste finnas något att bygga med! detta är protein! sen tycker jag det är väldigt roligt att ni inte kan acceptera att andra har andra synvinklar på saker och ting, andra mål med sin träning. Väldigt roligt att ni sitter som 5 åringar och säger "jag har rätt" "nej jag har rätt för ja har större kompisar" "dina kompisar måste ha fel för jag har rätt" "du är korkad" "nej du är" kom med riktiga argument och bevis för att ni har rätt istället för att skicka en bild på eran största polare och säg "han sa det till mig". våga ta del av andras synvinklar istället för att stå och stampa och envisas med att ni har rätt och dom andra har fel och är dumma i huvudet bara för att dom inte kommit till samma slutsats som ni! Nojlas: trådens i särklass bästa inlägg! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Styrketräning
Tillbaka
Topp