Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Styrketräning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bl0ckm0ng0t" data-source="post: 587268"><p>En av de få grejer jag "kan" ( dvs har hört från forskare/tyngdlyftare på bosön) är att vill man bli stor och klumpig så är det helt ok att kör mer än 8 reps vill man bli explosiv och stark så gällde aldrig mer än 8 reps. Sen ser jag inte nån poäng personligen med gym om man inte är typ... ... dörrvakt.</p><p></p><p>Nästa fråga: Är du en bantande medelålders kvinna som läst för många damtidningar? Varför väger du dig? Vill du se om du blir större finns det en superavancerad ny grej som kallas måttband...</p><p></p><p>Sista tipset innan du litar till någons råd om träning och hälsa, se till att du kollar upp personen först, är de 18 t ex kan du trycka bakåt din browser omedelbart, finns säkert kunniga tonåringar nånstans men chansa inte ens.</p><p>Gör som Nojlas säger skaffa dig en tränare, du lämnar väl inte in din drömbil till nån snubbe du hört om på internet som är 18 för att han känner folk som går fordon, så varför göra samma med sin kropp?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bl0ckm0ng0t, post: 587268"] En av de få grejer jag "kan" ( dvs har hört från forskare/tyngdlyftare på bosön) är att vill man bli stor och klumpig så är det helt ok att kör mer än 8 reps vill man bli explosiv och stark så gällde aldrig mer än 8 reps. Sen ser jag inte nån poäng personligen med gym om man inte är typ... ... dörrvakt. Nästa fråga: Är du en bantande medelålders kvinna som läst för många damtidningar? Varför väger du dig? Vill du se om du blir större finns det en superavancerad ny grej som kallas måttband... Sista tipset innan du litar till någons råd om träning och hälsa, se till att du kollar upp personen först, är de 18 t ex kan du trycka bakåt din browser omedelbart, finns säkert kunniga tonåringar nånstans men chansa inte ens. Gör som Nojlas säger skaffa dig en tränare, du lämnar väl inte in din drömbil till nån snubbe du hört om på internet som är 18 för att han känner folk som går fordon, så varför göra samma med sin kropp? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Styrketräning
Tillbaka
Topp