Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Styrketräning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Perkal" data-source="post: 587595" data-attributes="member: 85390"><p>Haha, nej nej. Vart så jävla förbannad på mig själv. Trodde ljudkortet pajat så höll på och öppnade datan och installerade om drivrutienr och skit fast jag hade mute knappen på, ville slå sönder allt jag såg efter ha spenderat 2-3 timmar för att jag råkat komma åt en mute knapp. Så drog ut och rage joggade, haha.</p><p>Ah, brukar köra superset på Mage Axlar. Tycker det är sjukt köttigt men tycker det är skönt att köra det snabbt. Ett bra tips för att bli stark i triceps är att köra dropsets. Det är sjukt jobbigt men fan vad det tar.</p><p></p><p>Nä den där jogging rundan har dödat mig. Ska sova länge inatt. Ska bli kul att läsa om någon skriver något imorn:D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Perkal, post: 587595, member: 85390"] Haha, nej nej. Vart så jävla förbannad på mig själv. Trodde ljudkortet pajat så höll på och öppnade datan och installerade om drivrutienr och skit fast jag hade mute knappen på, ville slå sönder allt jag såg efter ha spenderat 2-3 timmar för att jag råkat komma åt en mute knapp. Så drog ut och rage joggade, haha. Ah, brukar köra superset på Mage Axlar. Tycker det är sjukt köttigt men tycker det är skönt att köra det snabbt. Ett bra tips för att bli stark i triceps är att köra dropsets. Det är sjukt jobbigt men fan vad det tar. Nä den där jogging rundan har dödat mig. Ska sova länge inatt. Ska bli kul att läsa om någon skriver något imorn:D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Styrketräning
Tillbaka
Topp