Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Styrketräning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nisse_o" data-source="post: 588338"><p>håller fullständigt med om att bra kost räcker! det var ungefär det jag ville få fram av mitt inlägg och samtidigt hur man bör ta proteinet om man absolut ska köpa tillskott, ursäkta om jag var otydlig.</p><p>anledingen till svaret till dig var att du frågade varför det pratades protein.</p><p>bara för att man ligger under bulk period behöver man faktiskt inte bli direkt fet, kolla på rühl och grabbarna inte fasen är dom feta, fasen dom ser ju bättre ut offseason än contest. vågar faktiskt påstå att "bulk" och "deff" för en icke tävlande glad amatör är fruktansvärt onödigt.</p><p>När en tävlande bodybuilder ligger i deff befinner han sig i ett sjukligt tillstånd, sen måste han ju gå tillbaka till ett normalt hällsosamt tillstånd igen, bulk.</p><p>så att äta för mycket och bli knubbig under vintern för att sedan "deffa" och bli snygg för badstranden (alltså ner till ett tillstånd som fortfarande är fullt hälsosamt) påstår jag är skräp, ligger man rätt med maten behöver man inte bli fet och har fortfarande maximal muskeltillväxt...</p><p>kan inte backa detta med några källor utan det är bara mitt påstående men ni är fullt välkomna att kassta fakta på mig som säger att man blir större å snyggare av att äta en jäkla massa under hösten vara knubbig ett par månader för att sedan ägna hela våren åt att försöka träna bort dom extra kilona fett man har på kroppen ( kan läggas till vilken tidsperiod som hällst som t.ex va knubbig i 5 år för att sedan bli av med allt extrafett och lägga sig på en snygg fett nivå som egentligen är fullt hälsosam)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nisse_o, post: 588338"] håller fullständigt med om att bra kost räcker! det var ungefär det jag ville få fram av mitt inlägg och samtidigt hur man bör ta proteinet om man absolut ska köpa tillskott, ursäkta om jag var otydlig. anledingen till svaret till dig var att du frågade varför det pratades protein. bara för att man ligger under bulk period behöver man faktiskt inte bli direkt fet, kolla på rühl och grabbarna inte fasen är dom feta, fasen dom ser ju bättre ut offseason än contest. vågar faktiskt påstå att "bulk" och "deff" för en icke tävlande glad amatör är fruktansvärt onödigt. När en tävlande bodybuilder ligger i deff befinner han sig i ett sjukligt tillstånd, sen måste han ju gå tillbaka till ett normalt hällsosamt tillstånd igen, bulk. så att äta för mycket och bli knubbig under vintern för att sedan "deffa" och bli snygg för badstranden (alltså ner till ett tillstånd som fortfarande är fullt hälsosamt) påstår jag är skräp, ligger man rätt med maten behöver man inte bli fet och har fortfarande maximal muskeltillväxt... kan inte backa detta med några källor utan det är bara mitt påstående men ni är fullt välkomna att kassta fakta på mig som säger att man blir större å snyggare av att äta en jäkla massa under hösten vara knubbig ett par månader för att sedan ägna hela våren åt att försöka träna bort dom extra kilona fett man har på kroppen ( kan läggas till vilken tidsperiod som hällst som t.ex va knubbig i 5 år för att sedan bli av med allt extrafett och lägga sig på en snygg fett nivå som egentligen är fullt hälsosam) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Styrketräning
Tillbaka
Topp